Van filters tot fruitaroma’s: de Belg holt de waterhypes achterna

Press/Media: Public Engagement

Period25 May 2019

Media contributions

1

Media contributions

  • TitleVan filters tot fruitaroma’s: de Belg holt de waterhypes achterna
    Degree of recognitionInternational
    Media name/outletEOS Wetenschap Tracé
    Media typeWeb
    Duration/Length/Size1 pag.
    Country/TerritoryBelgium
    Date25/05/19
    DescriptionWas water vroeger gewoon water, dan heeft de Belgische consument anno 2019 keuzemogelijkheden te over wat soorten water betreft. En daar maken we wat graag gebruik van: waters met speciale smaakjes wonnen de afgelopen jaren aan populariteit, met groeicijfers van zo’n 30 procent per jaar. Maar ook kraantjeswaterfilters doen het goed. De trends tonen een drinkwatersector die economisch en ecologisch in transitie is.
    Producer/AuthorMargot Cassiers
    URLhttps://eostrace.be/artikelen/van-filters-tot-fruitaromas-de-belg-holt-de-waterhypes-achterna
    PersonsJ.P. van der Hoek