Standard

Een sterk merk. Over 'brand building' in de publieke sector. / van Twist, MJW; van Dijk, FR; Kort, M.

In: Bestuurswetenschappen, Vol. 54, No. 4, 2000, p. 265-275.

Research output: Contribution to journalArticleScientific

Harvard

van Twist, MJW, van Dijk, FR & Kort, M 2000, 'Een sterk merk. Over 'brand building' in de publieke sector' Bestuurswetenschappen, vol. 54, no. 4, pp. 265-275.

APA

van Twist, MJW., van Dijk, FR., & Kort, M. (2000). Een sterk merk. Over 'brand building' in de publieke sector. Bestuurswetenschappen, 54(4), 265-275.

Vancouver

van Twist MJW, van Dijk FR, Kort M. Een sterk merk. Over 'brand building' in de publieke sector. Bestuurswetenschappen. 2000;54(4):265-275.

Author

van Twist, MJW ; van Dijk, FR ; Kort, M. / Een sterk merk. Over 'brand building' in de publieke sector. In: Bestuurswetenschappen. 2000 ; Vol. 54, No. 4. pp. 265-275.

BibTeX

@article{90da77a975464b02a0d1d7b71f15ce3e,
title = "Een sterk merk. Over 'brand building' in de publieke sector",
keywords = "ZX Int.klas.verslagjaar < 2002",
author = "{van Twist}, MJW and {van Dijk}, FR and M Kort",
year = "2000",
language = "Undefined/Unknown",
volume = "54",
pages = "265--275",
journal = "Bestuurswetenschappen",
issn = "0165-7194",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Een sterk merk. Over 'brand building' in de publieke sector

AU - van Twist, MJW

AU - van Dijk, FR

AU - Kort, M

PY - 2000

Y1 - 2000

KW - ZX Int.klas.verslagjaar < 2002

M3 - Article

VL - 54

SP - 265

EP - 275

JO - Bestuurswetenschappen

T2 - Bestuurswetenschappen

JF - Bestuurswetenschappen

SN - 0165-7194

IS - 4

ER -

ID: 3511802